Hanne Falk

8960 Randers SØ
Tlf. 23357910
Mail: hafni@mail.dk

Følg mig på facebook og på www.artmoney.org

Præsentation af billedmager, Hanne Falk

Jeg er primært autodidakt billedmager.

Gennem forskellige længerevarende kurser hos hhv Randers Kunstskole og Århus Kunstakademi samt kurser af kortere varighed i ind- og udland, har jeg gennem årene erhvervet nogle grundlæggende principper og holdninger til arbejdet som billedmager.

De undervisere, jeg gennem tiden har frekventeret, er selv udøvende billedkunstnere. De har hver især sat spor i mit billedunivers og har været og er til stadighed, til stor inspiration i mit arbejde som billedmager.
Jeg inspireres også af oplevelser i naturen, på rejser, ved oplevelser i malefællesskaber, på kurser og gennem at leve livet på godt og ondt.
For mig er arbejdet med maleriet en fordybelse og en refleksion af en proces. Jeg er ikke begrænset af en bestemt genre. Jeg arbejder meget eksperimenterende og anvender gerne forskellige virkemidler i mine arbejder. Jeg arbejder primært med akryl farve og i mange lag.

Jeg er registreret Artmoney kunstner.

Jeg tilbyder korte kurser i nogle af mine teknikker til personaleforeninger, venskabsklubber, der søger alternative aktiviteter eller andre grupper, der måtte være interesseret.

Træffes på mail: hafni@mail.dk eller hafni@me.com og mobil nr. + 45 23357910 eller  hanne.falk.5@facebook.com