Værkstedsaftenerne

KS-værkstedet i Kulturværkstedet.

Nyvangsvej 40   8963 Auning

TIRSDAG KL 10-21

KS-værkstedet er et atellier-fællesskab for alle medlemmer (men andre er også velkomne til at kigge forbi og se, hvad vi laver). Vi arbejder med egne materialer og værker som for eksempel maleri, tegning, akvarel, ler m.m.

Der er altså ingen egentlig undervisning, men har man brug for det, gives der gerne positiv kritik og vejledning. Der bliver snakket og diskuteret om arbejdet – og alt muligt andet. Værkstedet er præget af åbenhed, gensidig respekt, humor og koncentreret arbejde – afbrudt af div. kaffe- og spisepauser.

Man kan kan komme i værkstedet efter lyst og behov og hvor megen tid, man nu lige har.

I enkelte tilfælde vil værkstedet være rammen om kursus eller fælles workshop. Dette vil altid blive meddelt medlemmerne.

Man medbringer sine egne materialer og kunstneriske projekter og            fornødenheder mht. drik og spise – dog er der el-kogekeddel tll afbenyttelse. KS har et antal stafelier, der kan benyttes. Desuden er der i begrænset omfang depotplads.

Man aftaler løbende, hvornår og i hvilket omfang der evt. er fælles spisning, kaffedrik og billedsamtale.

Vi kan glæde os til:
- møde med andre kunstneriske KS-folk
- stor aktivitet
- åbent og varmt arbejdsmiljø

Torben T. Jensen
tlf.40846006, email:tterpjensen@gmail.com